Συχνές ερωτήσεις / FAQs

Που βρίσκεται το Gembiocosmetics.gr ;

Το φυσικό κατάστημα βρίσκεται στο Ηράκλειο Κρητης είναι Κατεχάκη 3  “GEM biocosmetics

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ποιό είναι το ωράριο λειτουργίας σας; Λειτουργείτε στις αργίες;

Το ωράριο λειτουργίας μας είναι τις εργάσιμες ημέρες:

Δευτέρα & Τρίτη : 09:00 - 20:00

Τετάρτη : 09:00- 17:00

Πέμπτη & Παρασκευή 09:00 - 20:00

Σάββατα, Κυριακές και επίσημες αργίες είμαστε κλειστά, αλλά δεχόμαστε παραγγελίες που θα εξυπηρετηθούν την επόμενη εργάσιμη μέρα.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Γιατί να εγγραφώ στο Gembiocosmetics.gr ; 

Κάνοντας εγγραφή στο Gembiocosmetics.gr δημιουργείτε το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας. (Aποθήκευση των στοιχείων παράδοσης - Πρόσβαση στο ιστορικό των παραγγελιών σας).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του Gembiocosmetics.gr;

Εγγραφόμενοι στο newsletter του Gembiocosmetics.gr θα ενημερώνεστε άμεσα για τις διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων, για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και για όλες τις νέες προσφορές και εκπτώσεις του Gembiocosmetics.gr

Επιπλέον ενημερώνεστε από τους έμπειρους επιστημονικούς συνεργάτες του Gembiocosmetics.gr για θέματα που αφορούν την υγεία, την πρόληψη, την ομορφιά, την αισθητική και διάφορες συμβουλές υγείας αλλά και μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα μας προϊόντα!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με του φυσικού κατάστηματος;

Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι οι ίδιες με του φυσικού κατάστηματος - διαφοροποιούνται όμως οι εκπτώσεις.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  • Παραγγελία ΟΝ LINE από την ιστοσελίδα μας.
  • Τηλεφωνική παραγγελία:Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας στο  2810 255974 ή 2816 007593 

Δευτέρα & Τρίτη : 09:00 - 20:00

Τετάρτη : 09:00- 17:00

Πέμπτη & Παρασκευή 09:00 - 20:00

εκτός Σαββάτου, Κυριακής και Αργιών.

Για επικοινωνία εκτός ωραρίου λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου παρακαλούμε στείλτε μας email.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Παραγγελίας

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

Το Gembiocosmetics.gr καταβάλει κάθε προσπάθεια τα προϊόντα του να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης. Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του Gembiocosmetics.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Αποστολές Ελλάδα

  • Η παράδοση των προϊόντων στο χώρο σας γίνεται συνήθως την από 1 – 3 εργάσιμες μέρες .
  • Για κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ο χρόνος παράδοσης μπορεί να φτάσει τις 2 - 4 εργάσιμες μέρες.
  • Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει τις 3 - 4 εργάσιμες μέρες.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Αποστολής

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να την ακυρώσετε, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

Δείτε τους όρους στη σελίδα μας Επιστροφές προϊόντων

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Έλαβα την παραγγελία μου, αλλά κάποιο προϊόν ήταν σπασμένο ή κατεστραμμένο. Τι πρέπει να κάνω;

Όπως εξηγούμε και στη σελίδα Επιστροφές προϊόντων αν υπάρχει κάποιο προϊόν σπασμένο πρέπει πρώτα απ' όλα να πάρετε μερικές φωτογραφίες με το κατεστραμένο προϊόν στο κουτί που παραλάβατε, ώστε να φαίνεται η ζημιά. Μετά πρέπει να στείλετε τις φωτογραφίες με email στο [email protected] εξηγώντας το πρόβλημα και εμείς θα το διορθώσουμε, είτε στέλνοντας ένα νέο ίδιο προϊόν, είτε επιστρέφοντας τα χρήματά σας.

Σε κάθε περίπτωση η επικοινωνία μαζί μας είναι απαραίτητη, καθώς και φωτογραφίες από το κατεστραμμένο προϊόν, ώστε να μπορούμε να ζητήσουμε ευθύνες από την μεταφορική εταιρεία.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

  • Με Αντικαταβολή, κατά την παράδοση των προϊόντων από τον διανομέα της εταιρίας ταχυμεταφορών που συνεργάζεται το Gembiocosmetics.gr 
    Αφορά παραγγελίες μέχρι 100€ - Για παραγγελίες από 101€ και πάνω θα πρέπει να επιλεγεί ένας από τους άλλους τρόπους πληρωμής)
  • Με χρέωση της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας. Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Τράπεζας Πειραιώς, το οποίο βασίζεται στη διεθνή εταιρία προστασίας συναλλαγών (GLOBE SSL), η οποία υποστηρίζει ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.
  • Online πληρωμή μέσω της υπηρεσίας PayPal
  • Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.
  • Με πληρωμή στο κατάστημά μας ( για παραλαβές από το κατάστημά ή το φαρμακείο)

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Πληρωμής

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής;

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπαιρέωση της συναλλαγής). Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό του καταστήματος).

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Γιατί δεν έλαβα email επιβεβαίωσης ή δεν λαμβάνω τα μηνήματα ενημέρωσης για την παραγγελία μου;

Οι πιο συχνοί λόγοι για αυτό είναι:

  • 1. Απόρριψη μηνύματος από την υπηρεσία email του παραλήπτη, λόγω φίλτρων Spam (ανεπιθύμητων) ή ο χώρος αποθήκευσης email (mailbox) είναι γεμάτος.
  • 2. Η διεύθυνση E-mail που καταχωρήθηκε στην παραγγελία είναι λάθος και το μήνυμα έχει σταλεί σε λάθος παραλήπτη ή ανύπαρκτη διεύθυνση.

Επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail: [email protected] για να λύσουμε το πρόβλημα.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το καλάθι σας είναι άδειο