Πολιτική Επιστροφών Προϊόντων


Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του Gembiocosmetics.gr

· H επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία - όχι φάκελο).

· Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο.

· Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

· Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.

· Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

· Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το Gembiocosmetics.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:

Κατάστημα GEMBIOCOSMETICS O.E.

(Εντός φαρμακείου Μαράκη )

ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΡΑΚΗ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΜΑΡΑΚΗ

Μάχης Κρήτης 17  Τ.Κ. 71201

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής ή καταστροφή προϊόντος κατά τη μεταφορά προχωρούμε σε αντικατάσταση ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων/του προϊόντος, ακολουθώντας την παρακάτω Διαδικασία Επιστροφής:

Σε περίπτωση μερικής ή ολικής καταστροφής ενός ή περισσότερων προϊόντων κατά τη μεταφορά, ο πελάτης υποχρεούται να ενημερώσει την εταιρεία μας εντός 48 ωρών από τη στιγμή της παραλαβής. Ο πελάτης επίσης υποχρεούται να αποστείλει φωτογραφικό υλικό στην εταιρεία μας στο οποίο να φαίνονται ευκρινώς τα κατεστραμμένα προϊόντα καθώς και το δέμα. Σε περίπτωση αποδεδειγμένης καταστροφής κατά τη μεταφορά ο πελάτης αποζημιώνεται πλήρως από την εταιρεία μας με νέα αποστολή των προϊόντων/του προϊόντος, ή επιστροφή χρημάτων σε τραπεζικό σας λογαριασμό, Paypall ή πιστωτική εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο..

Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (ACS COURIER) του καταστήματός μας και με χρέωση παραλήπτη.

-Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει ένα φάκελο που θα έχει ένα σημείωμα στο οποίο να μας γρέψετε τα στοιχεία σας (ονοματεπωνύμο , τηλέφωνο επικοινωνίας και e-mail )με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.

· Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

Για περαιτέρω διευκρίνισεις ή πληροφορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

  • E-mail: [email protected]
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2810-255974  &  (Δευτέρα - Παρασκευή 9:00 - 20:00).

Σε περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη:

· Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία, όχι φάκελο).

· Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από την πλευρά του πελάτη. Προσοχή: η αποστολή μπορεί να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι απλό ταχυδρομείο.

· Το δέμα που θα επιστρέψετε θα πρέπει να συνοδεύεται με μια φωτοτυπία της απόδειξης και τον κωδικό ή τους κωδικούς με τον οποίο ή τους οποίους θέλετε να αντικατασταθεί.

· Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μας αποστέλλεται τον τραπεζικό σας λογαριασμό (σε περίπτωση που η αρχική πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί με κατάθεση ή αντικαταβολή) ή πιστώνουμε την πιστωτική σας κάρτα εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.

· Αφού πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων.

· Σημειώστε ότι, εάν μετά την αλλαγή η παραγγελία δεν ξεπερνά τα 50 €, θα υπάρχει η χρέωση των εξόδων αποστολής + αντικαταβολής.

· Στο φυσικό κατάστημα: καλείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης για να προηγηθεί συνεννόηση και παραγγελία του προϊόντος που θα αντικατασταθεί. Εν συνεχεία, φέρνετε το προϊόν στο χώρο του καταστήματός (ή του φαρμακείου ) μαζί με την απόδειξη αγοράς και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται επιστροφή της αξίας του προϊόντος/των προϊόντων στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία.

Το ωράριο των αλλαγών είναι:
Δευτέρα & Τρίτη: 09:00 - 20:00
Τετάρτη: 09:00 - 17:00
Πέμπτη & Παρασκευή: 09:00 - 20:00

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το gembiocosmetics.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ακυρώνει τους τρόπους παραγγελίας, και τους όρους ακυρώσεων και επιστροφών.

Το καλάθι σας είναι άδειο